Zanim Anakin Skywalker przywrócił równowagę mocy, na długo przed wprowadzeniem Zasady Dwóch - trwała Stara Republika, a to są jej legendy.


You are not connected. Please login or register

Atuty

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Atuty on Sro Kwi 20, 2016 6:22 pm

Admin


Admin
[size=150]Atuty[/size]
Poniższa lista prezentuje Atuty, które każdy gracz może kupić dla swej postaci za Punkty Doświadczenia. Dany Atut można kupić tylko raz, chyba, że w jego opisie jest inna informacja. Efekty wywoływane przez Atuty należy odnotować na Karcie Postaci. Aby wykupić którykolwiek z Atutów trzeba spełniać jego wymagania.


Akrobata

Opis: Biegać po ścianach, wykonać salto, wyskoczyć z pierwszego piętra i się nie połamać. Tak, umiesz.

Efekt: Postać otrzymuje nową Umiejętność: Akrobacja na poziomie 1. Od teraz może ją rozwijać za PD. Ponadto jej KOD (Klasa Obrony Dystansowej) wzrasta o 1.

Wymagania: Zwinność 14

Cena: 150 PD


Blasterowiec

Opis: Kosmiczni kowboje istnieją. I szybko strzelają.

Efekt: Postać otrzymuje premię do inicjatywy +3, kiedy używa broni blasterowej.

Wymagania: Zręczność 12

Cena: 100 PD


Brutal

Opis: Finezja nie zawsze jest opłacalna. Czasami proste rozwiązania siłowe są najskuteczniejsze. Nawet najzręczniejszy mistrz sztuk walki może nie być w stanie przełamać gardy twardziela.

Efekt: Postać może obliczać KOW (Klasę Obrony Wręcz) dodając bonus z Siły zamiast ze Zręczności.

Wymagania: Siła wyższa niż Zręczność

Cena: 100 PD


Celne oko

Opis: Strzelanie z blastera to prosta sprawa. Albo trafiasz i żyjesz… albo nie.

Efekt: Postać otrzymuje modyfikator +1 do testów trafienia z dystansu (każdą bronią).

Wymagania: Percepcja 13

Cena: 150 PD


Farciarz

Opis: Ślepy los, fortuna, Moc. Jak zwał tak zwał. Fakty się liczą, a faktem jest, że niektórzy mają nieprawdopodobne szczęście.

Efekt: Postać może powtórzyć każdy test, który zakończył się porażką. Drugi rzut opiera się zawsze na Cesze Szczęście.

Wymagania: postać inna niż Jedi/Sith, Szczęście 14

Cena: 400 PD


Kaprys Losu (Cecha)

Opis: Niezbadane są ścieżki Mocy.

Efekt: Wybrana przez gracza Cecha rośnie na stałe o k3 punkty (rzut wykonuje Mistrz Gry)

Wymagania: brak

Cena: 500 PD


Kaprys Losu (Umiejętność)

Opis: Niezbadane są ścieżki Mocy.

Efekt: Wybrana przez gracza Umiejętność rośnie na stałe o k2 punkty.

Wymagania: brak

Cena: 700 PD


Mandaloriański Zew

Opis: Bitewny szał to zjawisko tyleż powszechne w dobie wojny, co niezbadane. Wśród weteranów krążą opowieści o szalonych wojownikach, zwłaszcza mandaloriańskich, których siła i determinacja rosły wraz z odnoszonymi obrażeniami.

Efekt: Postać może tymczasowo zwiększyć 1 pkt. dowolnej Cechy za każdy jeden stracony w walce PW. Czas trwania Atutu kończy się wraz z zakończeniem walki.

Wymagania: Wola 12

Cena: 450 PD


Naśladowca

Opis: Bywają osoby odnajdujące się w każdej sytuacji. Ten atut pozwala stać się jedną z takich osób.

Efekt: Postać może próbować naśladować każdą Umiejętność, której nie posiada, tak jakby zyskała w tej Umiejętności tymczasowo 1 pkt.

Specjalne: Aby naśladowanie się powiodło, postać musi osiągnąć sukces w teście na Charyzmę lub Wolę. ST ustala GM.

Wymagania: Percepcja 12

Cena: 200 PD


Silny Umysł

Opis: Moc potrafi robić z umysłem przerażające rzeczy. Ale nie wszyscy są na nią jednakowo podatni.

Efekt: Postać jest całkowicie niewrażliwa na próby manipulacji umysłu poprzez Moc.

Wymagania: Wola 14

Cena: 300 PD


Specjalizacja: Broń Biała (I,II,III)

Opis: Postać z tym atutem posługuje się z wprawą Bronią Białą.

Efekt: modyfikator trafienia bronią białą +1 ( II: +2, III: +3)

Wymagania: brak

Specjalne: można kupić trzykrotnie, za każdym razem zwiększając modyfikator o +1. Oczywiście, aby wykupić poziom II, najpierw trzeba kupić poziom I. Itd.

Cena: I 100 PD, II 150 PD, III 200 PD


Specjalizacja: Karabiny (I,II,III)

Opis: Postać z tym atutem posługuje się z wprawą karabinami.

Efekt: modyfikator trafienia z karabinu +1 ( II: +2, III: +3)

Wymagania: brak

Specjalne: można kupić trzykrotnie, za każdym razem zwiększając modyfikator o +1. Oczywiście, aby wykupić poziom II, najpierw trzeba kupić poziom I. Itd.

Cena: I 100 PD, II 150 PD, III 200 PD


Specjalizacja: Pistolety (I,II,III)

Opis: Postać z tym atutem posługuje się z wprawą pistoletami.

Efekt: modyfikator trafienia z pistoletu +1 ( II: +2, III: +3)

Wymagania: brak

Specjalne: można kupić trzykrotnie, za każdym razem zwiększając modyfikator o +1. Oczywiście, aby wykupić poziom II, najpierw trzeba kupić poziom I. Itd.

Cena: I 100 PD, II 150 PD, III 200 PD


Stymulanciarz

Opis: Postać nauczyła się bezpiecznie korzystać i co ważniejsze – produkować stymulanty.

Efekt: Postać, mając dostępne medykamenty, może wyprodukować stymulanty odnosząc sukces w teście na Umiejętność Medycyna o ST ustalonym przez Mistrza Gry. Stymulanty mogą mieć różne działanie, od właściwości leczniczych po zwiększanie tymczasowo Cech czy Umiejętności.

Wymagania: Medycyna 4

Cena: 150 PD


Szermierz Klasyczny

Opis: Nie tylko Jedi czy Sithowie potrafią władać bronią białą z dużą wprawą. Ten atut pozwala posługiwać się wybranym typem broni do walki wręcz w sposób równie skuteczny, co Jedi świetlnymi mieczami.

Efekt: Postać otrzymuje Styl w wybranej broni białej. Styl ten jest kopią jednego ze stylów Jedi, można w nim kupować punkty tak jak robią to postacie czułe na Moc. Na starcie wartość stylu jest równa 1. Mechanicznie działa tak samo, postać podczas pojedynków normalnie oblicza Bonus z Przewagi i tym podobne, dzięki czemu jej szanse podczas starcia z mieczem świetlnym się wyrównują.

Wymagania: brak

Cena: 150 PD


Teräs Käsi

Opis: Ta wyjątkowo skuteczna technika walki wręcz była praktykowana od najbardziej zamierzchłych czasów.

Efekt: +1 do wszystkich testów ataku bez broni, + 1 do Klasy Obrony Wręcz (KOW).

Wymagania: postać inna niż Jedi/Sith

Cena: 350 PD


Uniki

Opis: Jaki jest najbardziej szalony, a zarazem najskuteczniejszy sposób na uniknięcie zostania przypalonym z blasterowego karabinu? Schyl się, skocz w bok, padnij… A jeśli chcą ci uciąć głowę świetlnym mieczem? To samo.

Efekt: +1 do wszystkich testów związanych z Unikami.

Wymagania: Zwinność 12

Cena: 180 PD


Wszczep

Opis: W świecie, w którym zaawansowana technologia bywa powszechniejsza niż etyka, niejedna osoba zdecydowała się na poprawę wydolności własnego organizmu w sposób sztuczny. Wszczepy są popularne zwłaszcza wśród przedstawicieli społecznego marginesu.

Efekt: Postać otrzymuje stałą premię +1 do dowolnej Cechy lub Umiejętności (poza Mocą i Kontrolą Mocy).

Wymagania: 1 Punkt w Mechanice, Programowaniu albo Medycynie. Wytrzymałość 10

Specjalne: Postać może mieć maksymalnie 2 wszczepy.

Cena: 200 PD


Wszczep (zaawansowany)

Opis: W świecie, w którym zaawansowana technologia bywa powszechniejsza niż etyka, niejedna osoba zdecydowała się na poprawę wydolności własnego organizmu w sposób sztuczny. Wszczepy są popularne zwłaszcza wśród przedstawicieli społecznego marginesu.

Efekt: Postać otrzymuje stałą premię +2 do dowolnej Cechy (poza Mocą).

Wymagania: 2 Punkty w Mechanice, Programowaniu albo Medycynie. Wytrzymałość 15

Specjalne: Postać może mieć maksymalnie 2 wszczepy. Nie wymaga Atutu Wszczep.

Cena: 400 PD


Wytrwałość

Opis: Zdarzają się w Galaktyce osoby, które są w stanie przeżyć bezpośrednie trafienie blasterowym Boltem. Ten Atut pozwala znaleźć się wśród nich.

Efekt: Postać otrzymuje 1 dodatkowy PW.

Wymagania: Wola 11

Cena: 120 PD


Wytrwałość II

Opis: Zdarzają się w Galaktyce osoby, które są w stanie przeżyć bezpośrednie trafienie blasterowym Boltem. Ten Atut pozwala znaleźć się wśród nich.

Efekt: Postać otrzymuje 2 dodatkowe PW.

Wymagania: Wola 13, Siła 13

Specjalne: Atut ten jest niezależny od Atutu Wytrwałość.

Cena: 300 PD

Zahartowany (I,II,III,IV,V)

Opis: Postać z tym atutem lepiej znosi odniesione obrażenia i jest odporniejsza na ból.

Efekt: Postać otrzymuje zawsze mnie obrażeń o 0,5 tak, jakby nosiła Pancerz. Efekt sumuje się z "prawdziwym" pancerzem.

Wymagania: Wola 10

Specjalne: można kupić pięciokrotnie, za każdym razem zwiększając odporność na obrażenia o 0,5. Oczywiście, aby wykupić poziom II, najpierw trzeba kupić poziom I. Itd.

Cena: I 80 PD, II 120 PD, III 200 PD, IV 250 PD, V 300 PD

Zobacz profil autora http://legends.forumpolish.com

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach